søndag 24. desember 2017

Adventskalender 24. desember 2017- God jul!


Etter at Jan Werner har sunget min favorittjulesang så kan julen begynne! 
Vi i Copic Marker Norge ønsker alle våre følgere og lesere

En riktig god jul! 

Tusen takk for følget gjennom hele 2017, vi ser frem til et kreativt og fargerikt år i 2018, og håper du vil følge oss på reisen! 

Min lille julehilsen til dere er 
en postkasse jeg har laget av chipboard og mønsterpapir. Her hjemme har den fulgt oss gjennom hele desember som julekalender. Hver morgen har datteren min funnet en liten gave oppi den, og heldig som jeg er har jeg funnet en liten hilsen eller gave i den hver ettermiddag! 
Nå som julen er her går den over til å bli et sted å oppbevare alle de vakre julekortene vi har fått. Vi har noen fremme hver dag slik at vi kan nyte synet av de, de andre legger vi oppi kassen.

Detaljene om produktene jeg har brukt finner du på bloggen min


Motivet er fra La- La Land Crafts og heter Winter Molli. 
Copic fargene er:
Hud: E13-11-21-000, R20 (kinn), R32(lepper)
Hår: E25, YR14, YR21, Y21
Kåpe: E77-74-71-70, W7, Rutemønsteret har jeg tegnet på med E77
Grønt: G99, YG67-65
"Hvitt": W5-3-1-00


Boksen ble brukt som julekalender i hele desember. Fra julaften og gjennom romjula bruker vi den til å romme alle de vakre julekortene vi har fått. 


Håper du får en fin julefeiring og at du koser deg med tusjene gjennom året som kommer!
(og det er jo lov til å håpe at det ligger noen copics under juletreet her og der;) ) 


Juleklemmer fra Elizabeth og alle oss hos 
Copic Marker Norge! 


LagreLagre

Ingen kommentarer: