fredag 1. desember 2017

Adventskalender 1. desember 2017

Da er det endelig tid for vår tradisjonelle adventskalender her på bloggen. Hver dag fram til og med julaften vil vi gi deg en gave - et julekort, en julegave-ide, etc. Sammen med det har vi også funnet fram noen av de julesangene vi bare MÅ høre. Håper du også finner inspirasjon her :)

Jeg er først ut denne gangen, og jeg har laget et rødt julekort med matchende pakkelapp. Motivet er fra Make it Crafty og heter Winter Stella.


Her er kortet ved siden av pakkelappen som jeg laget til.

Vi kan jo ta en nærmere titt på fargeleggingen.

Copics jeg har benyttet til å fargelegge motivet er:

hud: E000, E00, E04, E11, E21, R20
hår: BV25, BV29, 100
øyne: YG01, YG03, YG67
klær: R22, R24, R27, R59, W0, W2, W5, C1, C3, E41, E42, E43, E44, E47

Her er en av mine favorittjulesanger. Jeg husker godt Skomakergata i adventstiden da jeg var liten. Kos deg med sangen, noen utvalgte tusjer, og en varm drikke.

Ingen kommentarer: