søndag 12. november 2017

No lines og en bitteliten snøkule

No lines. 

Ingen linjer...

Jatakkjegtarlinjer er noe jeg har holdt meg til mens det ser ut som om resten av verden synes det er gøy å fargelegge uten.

Men så bestemte jeg meg en dag for å prøve, og det gikk ganske ok. (Det kortet kommer senere en gang.)

Etter å ha forsøkt meg på fargelegging med svake linjer et par ganger så fikk jeg en utfordring av Elin. Jepp, den Elin som har vært her i flere år med tonnevis av super inspirasjon. Hun ville at jeg skulle fargelegge et spesifikt Mo Manning motiv, i no-lines. Og siden jeg er svak for utfordringer, og kanskje en smule dum og naiv, så tok jeg den utfordringen. For å gjøre det enda vanskeligere for meg selv så printet jeg motivet med 8% synlighet, og, å ja da, bestemte meg for å fargelegge den på kvelden. 

Det anbefales ikke. I hvertfall ikke når du er på ditt tredje no-lines motiv noen sinne, med et motiv du knapt nok har sett før. Det ble frem med lommelykta på telefonen et par ganger, ja...

Men jeg er sta.

Veldig sta.

Og Elin holdt meg med selskap via chat så da måtte jeg jo nesten bli ferdig med det..

Så her er resultatet.


Her er et nærbilde av de mest detaljerte delene av motivet. Det var spesielt interessant å forsøke å fargelegge kirken inni snøkula når jeg nesten ikke så noe som helst og den var så knøttliten... Takk for den du, Elin, haha!

Nå skal det sies at det er den jeg er mest fornøyd med, da.


Jeg har brukt følgende tusjer:
ansikt:  E000, E00, E11, E21, E57, RV23
hår: E41, E42, E43
kjole: R22, R24, R27, R59, YR15, Y11, Y13, Y19
vinger og sko: YG61, YG63, YG67, G40, G82
bjeller: C1, C3, C5
snøkule: E55, E57, W3, YG61, YG67, G40
hvit gel penn

*****

Oktoberutfordringen er slutt, så det betyr at det snart er en ny utfordring klar!

The October Challenge is closed, which means there'll be a new challenge soon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så sporty du var som tok utfordringen på strak arm! Fargeleggingen ble super, regner med at du har adressen min når det er på tide å sende julekort for i år? ;) Klem fra Elin

Lisabeth sa...

Så du har tenkt deg hjem til jul? Glad du likte resultatet! :) . Klem