tirsdag 12. januar 2016

Og så kom storken...

Hei Copic-venner! :)
På selveste julaften, ble jeg tante til en nydelig liten jente. Jeg benyttet selvfølgelig denne anledningen til å lage noe av papir, til både foreldrene og den nyfødte.
Jeg lagde en vogn av papir med et matchende kort til. Har laget en slik vogn en gang før, men glemte da å lage mal. Og ja, jeg glemte det denne gangen også.. Går litt fort i svingene her på hobbyrommet!
Selve kortet er laget med en stor die, arkene er fra Maja Design og blomstene er fra Wild Orchid Crafts. Stempelet med storken er fra Magnolia og fargene jeg brukte er:
Vognen er laget av ark i samme kolleksjon som på kortet. Jeg brukte en puncher fra Martha Steweart til å kutte ut en del "papir-blonde-remser" som jeg lagde kalesjen av. Jeg tok en splitbinders gjennom alle remsene for å feste de sammen. Til å lage hjulene brukte jeg to dies fra Spellbinders. På både kortet og vognen stanset jeg ut sommerfulger i matchene farger, med en puncher fra Martha S.
Inni vognen ligger en liten sovende engel fra Magnolia på en seng av silkepapir og blonder, fargelagt og klippet ut. Fargene jeg brukte her er:
Håper dere likte vognen og kortet mitt. Jeg gleder meg hvert fall til å gi det til de nybakte foreldrene.
Ønsker dere en fin tirsdag videre!

Stor Copic-klem fra Nina :)

Ingen kommentarer: