torsdag 15. oktober 2015

Utfordring #71 - Høstfarger

Hei alle sammen!
Av alle årstider er høsten den jeg liker aller best. Ingenting slår klar høstluft og de flotte høstfargene. Månedens utfordring er en fargeutfordring med høst som tema, men til en forandring har jeg valgt å finne noen mer utradisjonelle høstfarger. Håper du har lyst til å delta på utfordringen!
***
Hi everybody!
Autumn/Fall is my favourite of all Seasons, with crisp and clear air, as well as beautiful colours. This months challenge is a colour challenge with Autumn / Fall as theme. As a change I have selected somewhat untraditional colours. Hope you will join us for the challenge!

Copic Marker Norge # 71 - Høstfarger 
 Husk: motivet må være fargelagt med Copics.
***
Copic Marker Norge # 71 - Autumn Colours / Fall Colors 
 Remember: Your image must be coloured with Copics.


Premie ved de fleste av våre utfordringer er produkt fra
***
The prize is sponsored by
Her kommer litt inspirasjon fra oss
***
Here is some inspiration from the design team

 Gunn
***


Motivet er Odella fra Polka Doodles
Fargene jeg har brukt er:
Hud: E50-51-00-30-42-01
Hår: E40-W1-3-6
Øyne: B01-97
Kjole/støvler: G43-24-94
Sjal/strømper: R81-RV11-55-66-69
Blad på kvisten: YG00-03-97
I tillegg har jeg brukt glittertusjene: Lipstick red-Pink- Brown
***

Elizabeth 

Motivet er fra Saturated Canary. 
Jeg har brukt følgende copic farger: 
Skin/Hud: E13-11-21-000, R32, 20. Eyes/Øyne: G99-94-82-40
Hair/Hår: C9-7-5-3-1, 100
Brown/Brunt: E07-39-37-35-33-31-30, YR20

Motivet er fra Sweet Pea, og hun er fargelagt i disse fargene:


Motivet jeg har brukt er fra Saturated Canary. Fargene jeg har brukt er:

  

 ***
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper! 
 Fristen er 11.november kl 21.00
***
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is November 11th at 9.pm CET 

Ingen kommentarer: