onsdag 23. september 2015

Verdens beste venn

Dette kortet hadde jeg i årets augustnummer av Ett Trykk. Mo Manning Peaches Bubbles Girl prøveJeg har satt sammen motivene Bubbles Girl og Peaches fra Mo Manning i PS - Peaches har jeg i tillegg speilvendt. Det sammensatte motivet har jeg printet ut og fargelagt med Copics. Mo Manning Peaches Bubbles Girl - Ett Trykk 0415 - CopicsSom vanlig avslutter jeg med fargene jeg har brukt. Veldig mange denne gangen, og jeg har også brukt R87, som er en farge jeg har laget selv med R89-refill, blenderrefill og en tom tusj. Flere bilder og mer informasjon finnes selvsagt på bloggen min.

2 kommentarer:

Elizabeth sa...

Dette er bare så utrolig flott, Elin!
Kjempegod ide- takk for inspirasjonen!
Klem

Chris_P sa...

Åhh det är ju fantastiskt fint!!! Tack för inspirationen, detta vill jag prova på själv!!

kram Christina CMS