torsdag 26. juni 2014

Sommerutfordring!

Vi håper dere koser dere med sommerferie og at dere har lagt merke til månedsutfordringen vår som går helt frem til 12. august. Du finner den HER!
Hope you are enjoying your summer. Please take the time to view our monthly challenge running until august 12. this time. You can find it HERE.


I mellomtiden tenkte vi å gi dere noe å leke dere med i sommer.
Jeg har laget et bokmerke og et kort som jeg skal sende til en venninne i sommer sammen med en god bok- bare fordi hun er en god venn. 
Today I want to show you a card and bookmark I made to send to a friend of mine. For no other reason than she's my friend. 

Det vil vi utforde dere til også- temaet for sommerutfordringen er 
The theme for our summerchallenge is

VENNSKAP/ FRIENDSHIP

Husk at du må bruke Copic tusjer på prosjektet ditt- vi ser etter en vinner som har brukt tusjene på en kreativ måte.
Fristen er 1. august ved midnatt, og vinneren annonseres noen dager etter. 
Remember you have to use Copic Markers on your project. We will be looking for a winner who has used her (his) markers in a creative way- so have fun! 
Deadline is august 1st at midnight

Premien er sponset av
The prize is sponsored by
Vinneren får 3 valgfrie tusjer.
The winner will recieve 3 markers of your choice.

Vinneren får også et stempel, en glitter penn, blomster og charms.
The winner will also receive a stamp, a glitter pen, flowers and charms, sponsored by the design team.

Her er litt inspirasjon til dere:
Here's my inspiration for you: 


Jeg har laget et kort og et bokmerke med motiver fra Saturated Canary. Du kan lese mer om produktene jeg har brukt på bloggen min her


Dette motivet heter Kisses. Fargene jeg har brukt er:
Hud: E50-21-15-13
Hår: E33-39-59-49-29
Kjole: R81-85-89, W7
Underskjørt 1: BG99-96-93-91
Underskjørt 2:W7-3-00
Forkle og sko: BV29-25-23-20
Gulv: W5-3-1


Dette motivet heter Pixie Nerd. Fargene jeg har brukt her er: 
Hud: E50-21-15-13
Hår: C7-5-3-1, B60-91
Kjole: BV29-25-23-20
Underskjørt, sko, sløyfe : R81-85-89, W7 
Veske: BG99-96-93-91
Prikkete bakgrunn: BV20, W1, R81, V000, 

Håper du fikk litt inspirasjon og at du blir med på utfordringen!
I hope I gave you a little inspiration, and that you'll join us in the challenge! 



1 kommentar:

Anonym sa...

WOW!!!!!!!!!!!!!! Fantastisk flotte kort og vanvittig flott fargelegging!Takk for herlig inspirasjon :-)
Klem fra Anne