søndag 8. juni 2014

Pastell

Saturated Canary Honey-kort detalj frontDagens lille oppdatering er et kort laget for et av fargeleggingsheftene til Ett Trykk, der jeg har bidratt med Copic-fargelegging fra og med det første påfyllingsheftet. Til pastellheftet ville de også at jeg skulle lage et kort av det ferdige motivet mitt, og da var valget enkelt. Jeg har ikke fått brukt Sofiero-arkene mine fra Maja Design så mye som jeg skulle ønske, så jeg tok dem frem for anledningen og storkoste meg med mitt aller første gatefold-kort!
Saturated Canary Honey-kortMotivet er Honey fra Saturated Canary, selvfølgelig fargelagt med Copics. Kortet er laget med Classic Smooth White og Chablis kartong fra Bazzill, med Royal Summer Residence og Strolling Down the Rose Path-arkene fra Maja Design. Alle panelene er sydd og revet litt, og jeg har bakgrunnsstemplet diverse stempler fra Kort & Godt, Magnolia, Basic Grey og Marianne Design på selve motivet og også inni kortet.
Saturated Canary Honey-kort halvåpentKortet holdes lukket med skjulte magneter fra Basic Grey. Jeg har pyntet kortet med blomster fra Wild Orchid Crafts og pyntebær fra Magnolia, og har også brukt en Magnolia-die (Heart Swirls) til å lage snirkler under blomstene. Jeg har også satt på rosa halvperler fra Staz og gule halvperler fra Papirdesign.
Saturated Canary Honey - Ett Trykk Copics





Til slutt: Fargene jeg har brukt til motivet mitt.

Klem fra Elin

3 kommentarer:

Ninas Hobbyrom sa...

Nydelig kort og farger! :) Hvordan lager du det bildet med hvilke farger du har brukt på bunnen av innlegget?

Elin sa...

Hvis du går inn på "Tutorials"-fanen på toppen av bloggen ligger det en trinn for trinn-beskrivelse av hvordan man kan lage fargepalettstripe der.

Klem :)

Anonym sa...

Fantastisk nydelig kort❤️❤️
Klem fra Anne