mandag 23. desember 2013

Advents-luke 23.desember

Det er lille julaften, dagen før dagen, og det siste skal ordnes både i hjemmet og på gavefronten.
Håper de fleste av dere er ferdige med store innkjøp, men om ikke 
alt er på plass har jeg et lite gavetips sånn på tampen:)

For meg starter julen med denne nydelige sangen - og denne store stemmen... 
lukk øynene og nyt øyeblikket



Jeg har pyntet en ferdigkjøpt vinpose - en fin gave til den som har alt, enten med ei vinflaske 
oppi eller kanskje hjemmelaget kirsebærsaft til den røde sausen

Posen kjøper du ferdig, og jeg har pyntet med et koselig julemotiv fra 
Magnolia, fine julepapirer, litt blomster og en swirl. Nederst har jeg 
brukt metalltape med chipboardbokstaver under.

Her er fargene jeg har brukt på motivet:
Rød: T7,E19,E08
Brun: E44,E43,E42,E41
Grå: W7,W5,W3,W1,W00
Hår: E55,E53,E51,E57


Med dette vil jeg takke for at dere har fulgt oss i året som har gått og 
for alle hyggelige kommentarer - og ønske dere ei God Jul!
Juleklem fra Kjersti:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så nydelig denne posen var Kjersti❤️Fantastisk flott pyntet, så posen er jo faktisk en gave i seg selv❤️
Ønsker dere alle en riktig god jul, kos dere alle sammen❤️❤️
Juleklem fra Anne