torsdag 9. mai 2013

Airbrush

Jeg har lekt med meg airbrushsystemet til Copics - kost meg skikkelig :)
Resultatet ble disse tagsene - fine til både konfirmanter og ungdom ellers ...
og ikke minst - det er superraskt å lage!

 Jeg har brukt C75, C7 og C9 på den ene kanten og BV25 og 29 på andre.
Her kom gamle sjabloner til nytte, fotballene har bare vært brukt til
kakepynt tidligere. Nettingen er også en sjablon - av nyere dato. 
Tekststemplene er fra Kort&Godt og fra Stempelglede, brillene tror 
jeg er et gammelt Papirgleder stempel. Korken kjøpte jeg hos
Scrapmagasinet, og teksten er dekt med epoxy

Så en i rosa, med engelsk teks fra NorthStarStamps
 Her har jeg brukt RV93,RV95 og RV99 -
og blomstersjablon med RV99 i kanten til slutt

Og til slutt en som kan brukes til en konfirmant
 Her har jeg brukt E84,E87 og E89 på tagen,
B100 - og litt perfect pearls - på klokka
Teksten er fra Stempelglede og jeg har lagt på
klokkesjablon og airbrushet med E87 til slutt.


Håper jeg klarte å inspirere litt, det er veldig moro å leke 
med airbrush på tags, det er raskt å lage - og de blir ganske kule da:o)

2 kommentarer:

Anne sa...

De ble jo superkule, da! Jeg har airbrush selv, men har ikke fått somlet meg til å prøve enda. Synd jeg ikke bor nærmere deg, da, så kunne jeg spurt pent om å få komme på besøk og få en demo ;-)

Ha en flott torsdag!

Klem :-)

Anonym sa...

WOW!!!!! Så utrolig kule disse ble Kjersti :)Må nok bli litt flinkere til å ta fram air brushen min ser jeg. Takk for flott inspirasjon :)
Klem fra Anne