lørdag 17. november 2012

Ukens gjestedesigner

Denne november perioden er vi så heldige å ha Ann-Karin Hindbjørgmo og det er vi veldig glade for! Vi har allerede vist dere et kort hun har laget for oss, og her kommer det litt mer inspirasjon fra denne dyktige damen. Anka har DENNE flotte bloggen og her finner du masse inspirasjon, både med og uten Copic!
 
Dette er hva Anka sier om seg selv:
 
Hei, Anka her! Eller egentlig Ann-Karin da :-)
Jeg starta med kortlaging i februar 2004 og ble superhekta fra første øyeblikk. Det var barndomsvenninna mi Lene som verva meg, og jeg var langt fra vond å be! Det skulle jo bli fantastisk å kunne lage egne kort så jeg slapp å handle kort i dyre dommer på butikken!
Etter at minstemann ble født har jeg hatt en dødperiode på kortlagerfronten. Med jobb, 3 aktive gutter og hektisk hverdagsliv som student i tillegg har det rett og slett blitt lite tid til å få det til. Selv om jeg også har "verdens mest tålmodige mann" så blir det liksom aldri nok timer i døgnet til å holde på med denne fantastiske hobbyen!
Når det kommer nye ting på markedet er jeg ikke den første som løper og kjøper, men scrappevenner er det velkjent at når jeg først "tar av" så investerer jeg så det holder. Slik var det også med Copics. Mens resten av gjengen handla tusjer fra andre merker i bøtter og spann og prøva og feila, satt jeg rolig på sidelinja og observerte de. Jeg fikk dermed også mulighet til å prøve å holde og fargelegge med alle merker innenfor alkoholtusjer og valget ble da enkelt! Det måtte bli Copic sketch, og det har jeg ikke angra et sekund på! Nå gjenstår det bare å bli ferdig med studier så jeg kan komme meg inn i kortmakermodus igjen, for det savner jeg virkelig. Og det å fargelegge er ren terapi, så det gjør jeg så gjerne!

Farger:
Hud: E000, E00, E01, E02, E11 + RV21
Hår: E43, E44, E47, E49
 
Farger:
Hud: E000, E00, E02
Kinn: + RV21
Lepper: + E02, RV21
Hår: E09, E07, YR18, Y38, Y21
Øyne: BG 90, BG11
Øyenskygge/ ørepynt: YG91, YG93, YG97
 
Tusen takk Anka for at du ville være gjestedesigner her hos CMN.
Det har vært en glede å ha deg her :)
 

 



1 kommentar:

Scrappellen sa...

Woow..lekre og stilige kort, med vakker fargelegging!!!
Tusen takk for inspirasjonen du deler med oss, og hele CMN!!;)
Klem, Ellen