tirsdag 23. oktober 2012

Ett lite ekstra prosjekt

Hei
Siden det nå er jeg som har ansvaret for bloggen denne perioden tenkte jeg å dele et lite prosjekt med dere. Og når jeg sier prosjekt er det akkurat det, det er.

I utgangspunktet er jeg ingen scrapper, men det hender jeg slår til. Når man har fått barnebarn er det jo en ekstra grunn til å gjøre litt av den sorten..

Så da fant jeg ut at jeg skulle lage en scrappeside med bilde av Remi Aleksander. Og der man ellers kanskje ville brukt blekk og glimmerspray osv... skulle jeg bruke tusjene mine. Og da mener jeg til både spraying, fargelegging, stensiler og distressing av kantene.

Og opp i hodet mitt ble det en veldig fin scrappeside.. Og det lureste syntes jeg i ett anfall galskap, måtte jo være å lage en video av denne skapelsen. Jeg viste nok ikke helt hva jeg gjorde da jeg starta opp, men har man sagt A får man jaggu gjøre B..

Så da satte man igang og leita frem det man trengte av ting og tang og slo på for opptak....
video blei det. Men himmel og hav, redigering er verst. Har nå prøvd det på ett vis, og fått en aksepable lengde på videoen... ser nok at noen overganger kunne vært bedre. Men, det går seg vel til.

Denne videoen er i grunnen bare for å vise at man ikke trenger å være ekspert på noe slags vis, poenget med hobbyen vår er jo å ha det gøy... og det hadde jeg.

Legger ut ett par bilder av det ferdige resultatet slik at dere ser hvordan den ble. Og har dere lyst så sjekk ut videoen.

 Her er siden i sin helhet.

her er noen nærbilder for å vise litt bedre enkelte område. To bilder ligner hverandre, men det er for å vise lommen med og uten tager.

Her er videoen

Håper dere blir inspirert til å bruke tusjene på litt andre ting også.
Nå er det bare å spare for harde livet slik at man får kompressoren til airbrush i hus.

Ha en flott dag :))

1 kommentar:

Scrappellen sa...

Så flink du er!:) fikk lyst til å lage en Lo, da jeg så denne videoen din!;) Veldig inspirerende♥!:)
Klem